Komt niet in aanmerking voor vergoeding: | ||
Sportmassage | 30 minuten | € 40,00 |
Sportmassage | serie van 10 x 30 minuten | € 360,00 |
Sportmassage | 60 minuten | € 70,00 |
Sportmassage | serie van 10 x 60 minuten | € 630,00 |
Metamorfosemassage | 60 min | € 70,00 |
Lymfedrainiage | Losse behandeling | € 70,00 |
Lymfedrainiage | Kuur 10 behandelingen | € 630,00 |
Personal training | 60 min | € 70,00 |
Komt in aanmerking voor vergoeding: | ||
Voetreflexologie behandeling * | 60 min | € 70,00 |
Combinatie sportmassage en voetreflexologie ( alleen voor het deel van voetreflexologie vergoeding mogelijk | 30 min / 30 min | € 70,00 |
Alleen de voetreflexologie behandelingen worden door de meeste ziektekostenverzekeraars geheel of gedeeltelijk vergoed. We zijn aangesloten bij de beroepsvereniging FAGT en de RBCZ Op de site www.fagt.org kunt u de vergoedingsopties per ziektekostenverzekeraar terugvinden.
De tarieven voor de series gelden alleen bij volledige betaling vooraf.
U kunt bij DOHA Amsterdam per pinautomaat betalen of contant. Bij annulering zonder geldige reden binnen 24 uur van de afspraak zijn wij genoodzaakt de kosten van de behandeling in rekening te brengen.
Behandelingen vinden plaats op afspraak, hiervoor kunt u contact opnemen met 06 21170615 of per email naar
We zijn telefonisch bereikbaar ma tm vr 8.00 uur- 20.00 uur en op zaterdag van 8.30 tot 13.00 uur.
Als CAM-therapeut doen wij onze uiterste best om cliënten met de grootst mogelijke integriteit therapeutisch te behandelen. Vrijwel altijd tot grote tevredenheid van cliënten. Toch kan het voorkomen dat u vindt of vermoedt dat wij als therapeut, om welke reden dan ook, niet juist gehandeld hebben.
Als FAGT geregistreerde CAM-therapeut zijn wij vanuit de wet WKKGZ verplicht aangesloten bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris via Quasir en geschilleninstantie Zorggeschil welke door het ministerie van VWS is erkend.
In geval van een klacht, kunt u de hieronder beschreven stappen ondernemen:
1.Neem contact op met de betreffende therapeut, , en leg het probleem voor. We kunnen dan samen kijken voor een oplossing.
2.Indien een dergelijk gesprek niet het gewenste resultaat heeft, kunt u contact opnemen met Quasir. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal u begeleiden in dit proces.
3.Indien ook de klachtenfunctionaris niet heeft geleidt tot het door u gewenste resultaat, dan is er de mogelijkheid van een geschillencommissie. Uw klachtenfunctionaris kan u daarbij helpen."